Jak zauważył serwis Game Rant, BioWare kilka dni temu opublikowało ofertę pracy dla reżysera projektu poziomów, który będzie pracował nad piątą odsłoną serii Mass Effect. W sekcji wymagań na to stanowisko czytamy:
Wymagane doświadczenie z „samokształtującym się” [z ang. self directed; wyrażenie to w tym kontekście można oznaczać też „własnoręcznie wyreżyserowanym” – dop. red.] nieliniowym typem poziomów.
Co ciekawe, analogiczny wymóg pojawił się także w opisie posady reżysera projektu poziomów do gry
Star Wars: The Old Republic (MMORPG tego samego studia). Co może nam to powiedzieć o powstającej odsłonie
Mass Effecta? Sugeruje to, że projekt poziomów będzie bardziej przypominał ten z gry
Mass Effect: Andromeda niż z oryginalnej trylogii. Lokacje w trzech pierwszych częściach były liniowe i oferowały z reguły jedną drogę do celu.
Andromeda miała quasi-sandboksową konstrukcję świata. Niewykluczone też, że w konstrukcji poziomów nowego
ME uświadczymy elementy z gier typu immersive sim (np. seria Dishonored bądź Deus Ex). Te często stanowią swoiste place zabaw, które oferują ogrom przeplatających się ze sobą systemów, pozwalających graczowi na przechodzenie ich w pełni według własnego uznania. Piąty
Mass Effect powstaje z myślą o PC-tach oraz konsolach Xbox Series X/S i PS5. Na ten moment nie ujawniono daty premiery produkcji.
Źródło:
"Maycuzai" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2022-06-29 14:29:16
|
|